Monday 3 February 2014

Syukur Alhamdulillah

--gambar tak ada motif-- 


"Orang tegur sikit,aku dah nak canang cerita sana sini,padahal betul kod apa dia cakap.Memang aku tak reti nak jaga pergaulan langsung"

Monolog ,aku memang suka overthink,lelagi kalau dah malam malam.senyap.sunyi--

Orang kata aku kuat overthink,tapi entah lah,bagi aku apa salahnya kalau aku nak overthink,kalau aku tak fikirkan pasal diri aku dengan lebih mendalam,then siapa lagi nak fikirkan ? So here, aku menyesal jugak lah,mula lah aku rasa diri jahat,hipokrit, rasa macam "Apa aku buat ni ?" .Aku patutnya bersyukur sebab ada manusia yang sudi tegur kekhilafan aku.Cuba kalau dia tak tweet mungkin juga sampai sekarang aku dok sibuk enjoy bergaul laki perempuan tak ingat dunia.Padahal aku sedia tahu kiri kanan ada yang mencatit dosa pahala.Astaghfirullah

Aku nak minta maaf,tapi segan.Sebab yelah kan,ish memang segan,lagi lagi sesama perempuan. Hamboi eylla.Tak maksudnya,memang aku segan.Korang kena faham perasaan aku ni.Hahaha.Tak apa lah,kalau kalau dia terbaca post ni.Aku nak minta maaf sebab dulu aku macam tak berpijak pada realiti hidup.Terima kasih,moga Allah balas jasa kau.Moga Allah sayang kau dan sentiasa bersama kau. 


.

Konklusinya,bila ada orang tegur kita kena terima,dan bersyukur,bak kata jass (best friend dunia akhirat,inshaAllah)

"LOOK AT THE BRIGHT SIDE AND SYUKUR"

ASTAGHFIRULLAH FOR MY PAST